środa, 9 stycznia 2013

Happy New Year!

Witajcie!
Chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku!
A jak z Waszymi postanowieniami? Ja swoje już mam i jak na razie dotrzymuję! Doszłam również do wniosku, że rozbiję je sobie na poszczególne miesiące wtedy łatwiej mi będzie je spełniać i dostosowywać do poszczególnych miesięcy i planów:)
A teraz chciałabym pokazać Wam kolejną część mojego grudniownika:)



day:12-13

(zrobiony na przeźroczystej kartce dlatego na kolejnych zdjęciach podłożyłam białą kartkę zeby było lepiej widać)






day:14 - 16














Blog od ostatniego posta nie współpracuje ze mną należycie. Za co z góry przepraszam bo nie mogę umieszczać postów tak jakbym to sobie umyśliła. Zaczynając, że wg przez parę dni nie mogłam za nic w świecie dodać tego posta!
Pozdrawiam!
Agata ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz