niedziela, 21 października 2012

Ślub

W ubiegłym tygodniu byłam na niesamowitym ślubie. Ślub niesamowity dla mnie, ponieważ był to ślub moich przecudownych przyjaciół-Karolinki i Antosia! Po raz pierwszy będąc na ceremonii ślubu widziałam tak roześmianą Parę Młodą! Dlatego chyba w końcu udało mi się "nie trenować oka" żeby nie płakać:)
Sama uroczystość odbyła się w przepięknym kompleksie  >KLIK< . Wesele było przepiękne-pierwszy taniec przygotowany specjalnie był  niesamowity, ja sama w życiu się tak nie wytańczyłam! Muszę powiedzieć Wam też, że dzielnie zastępowałam Starą Pannę Młodą jako Nowa Panna Młoda ^^
Krótki kolaż ze zdjęć możecie zobaczyć >Tutaj< na blogu prze-zdolnej Pani fotograf,która towarzyszyła Kakusiowi i Antosiowi w ich dniu!
A ja oczywiście nie wiedziałam co zrobić-kartkę czy pudełko-miałam takie dylematy, że w piątek gdzieś ok godz.  21 zdecydowałam się zrobić pudełko, więc oczywiście nie zdążyłam zrobić jakiegokolwiek zdjęcia :p
Jeszcze raz chciałabym życzyć moim Lemonkom wszystkiego co najlepsze i podziękować za zaproszenie:*
                                                                   -Wasza Trzecia Połówka:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz